JavaScript is not enabled!...Please enable javascript in your browser

جافا سكريبت غير ممكن! ... الرجاء تفعيل الجافا سكريبت في متصفحك.

قصة الخائنة القصة حقيقية 100% -->
قصة الخائنة القصة حقيقية 100%

قصة الخائنة القصة حقيقية 100%

يقول المرسل : القصة حقيقية 100% +18  🔥 انا متزوج من 12سنة مراتي على قدر كبير من الجمال ولكن لا تعطيني حقوقي الشرعية وهي تعمل وعندما تعود من العمل تكون مُنهكه وتعبانه ، وفي يوم من الأيام روحت عند حماتي كان عندي طرد اريد ان…

قصص




يقول المرسل : القصة حقيقية 100%

+18 🔥
انا متزوج من 12سنة مراتي على قدر كبير من الجمال ولكن لا تعطيني حقوقي الشرعية وهي تعمل وعندما تعود من العمل تكون مُنهكه وتعبانه ، وفي يوم من الأيام روحت عند حماتي كان عندي طرد اريد ان اعطيه ليها لما فتحت ليا الباب فوجئت بلبسها المثير و الشفاف مبين مناطق جسدها انا كنت اظن راح تدخل غرفتها تغير ملابسها و ترجع تفاجئت بجلوسها كده بنفس اللبس معي و انا ما قدرت اتحمل وهي ست جميلة و حلوة وجلست حوالي 25دقيقة و قلتلها امشي عندي شغل و انا ماشي كانت تمشي امامي و كنت بشوف في جسمها يتهز امامي لما وصلت الباب قالتلي سلم على (.........) 
بنتها طبعا و راحت مسلمه عليا في خدي لما جيت اسلم على الخد التاني جا فمي في طرف شفايفها قالت كملها وضحكت و طلعت و صورتها ما طلعت من خيالي بعد حوالي 10دقائق رن موبيلي لقيتقها هي حماتي قالتلي عوزه منك طلب بس يبقى سر بيني و بينك قلتلها حاضر قالتلي..... 😳

لمتابعة الجزء الثانى عليالموقع أعمل متابعة عشان يوصلك الجزء الثاني
روابط الجزء الثاني من هنا 👇👇


الجزء التاني هنا


تعليقات

إرسال تعليق